תנו בכפיים לירושלים

08.05.13

חברי להקת ניוטרל מקדישים לעיר הבירה שיר אהבה חדש, בסגנון הייחודי של 02

"אם היא היתה בחורה, הייתי יוצא איתה לדייט" - חברי להקת ניוטרל החליטו להקדיש לירושלים שיר אהבה שבו הוא מודים לאל על שיצר את העיר הקסומה הזאת, ש"אם תבוא אליה, לא תרצה לצאת" ו"מרימה ת'אנשים ומעיפה ת'מסיבות"; אולי רק עם הסתייגות אחת: "אין לנו מים". השיר אמנם לא נכתב במיוחד לרגל יום ירושלים, אך השמעת הבכורה שלו ברשת ג' התקיימה השבוע לצד הוצאת קליפ מושקע לשיר.



אביב טרגר, טל גיימן, אלון אוזן, תומר כהן וייס, יובל גליק ובר גבאי, חברי ילדות מהיישוב צור הדסה ותלמידי כיתה י"א, מנגנים יחד כבר כמעט שלוש שנים. "בעיקרון, זה השיר הראשון שלנו, שחבר שלנו גיא שרף כתב לפני הרבה זמן", מספר גבאי, "החלטנו להלחין אותו ויצא אחלה. אנחנו גרים בצור הדסה ולומדים בירושלים, כך שרוב הזמן אנחנו בעיר. אנחנו מאוד נהנים להיות פה, אוהבים את העיר ואת המקומות שבה. אני רואה את עצמי גר פה בעתיד".

להקת ניוטרל משתתפת כבר שנתיים וחצי בפרויקט להקות הנוער של מרכז הצוללת הצהובה - יוזמה ייחודית בירושלים המקדמת הרכבים מוזיקליים צעירים. "יש לנו חזרה כל שבוע עם מדריך מקצועי, ניר ויינשטיין, שמשקיע בנו שעות ומחפש דרכים לסייע לנו להתקדם. בזכותו זכינו להשמעה ברדיו”, אומר גבאי, "דרך הפרויקט פותחים לנו אופציות. כבר חיממנו את מרסדס בנד, הופענו עם מוניקה סקס ועם איפה הילד. בצוללת נותנים לנו להופיע בסופי שבוע, וכל הזמן מגיעים אמנים ומנסים לדחוף את המוזיקה ולתת לנו במה".

חברי להקת ניוטרל
חברי להקת ניוטרל. גאוות יחידה ירושלמית

לדבריו, קיימת גאוות יחידה של להקות ירושלמיות, ובהן כמובן הדג נחש ומרסדס בנד, המפורסמות: "אנחנו מראים צד אחר של ירושלים, יותר צעיר, של מסיבות וכיף, ללא הסטיגמות". גבאי מסכים שחסרה בעיר דאגה לצעירים ולחילונים, "אבל אני לא חושב שזה משהו שאי אפשר לשנות. אפשר להסתדר עם מה שיש ולנסות להפוך אותה לעיר שמתאימה למגוון אנשים”.

גם אם אתם לא ירושלמים בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק של בית אבי חי

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי