דופקים את השליחים

17.09.09

אחד הדברים שהכי לא ברורים לי, זה מדוע אתם כל כך מתבחבשים עם דבר האל? אנחנו מדי פעם שולחים לכם אנשים שיגידו לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות, רק שאתם לא ממש שמים עליהם. יותר נכון שמים אותם בבתי משוגעים. אני יודעת, כי יש לי פה קלסר מסודר עם כל השליחים. לישעיהו וירמיהו החטפתם מכות רצח. את ישוע צלבתם. הוא אמנם לא היה בן האלוהים אבל בהחלט היה שליח (זה היה לפני שהתחלנו לעבוד עם פדקס).

אבל הכי קשה לי, מה שקרה עם מאיר אריאל ואריאל זילבר. את מאיר אריאל חיסלתם עם הקדחת הזאת. הוא לא היה אמור למות מזה! אתם שמעתם על מישהו שמת במאה ה20 מקדחת? זה שהאחות שטיפלה בו לא התלהבה מהאלבום "זרעי קיץ" היה בעוכריו. אבל מי שיבדוק את השיר "ארול" בדילוגי אותיות, יגלה שם מסר אלוהי המסביר בדיוק איך אפשר להפיק את שמן משחת הקודש מ5 ק"ג גמבה.

הכי חמור שאת הדיסקים של אריאל זילבר הפסקתם לקנות. זילבר  הוא אחד ממשיחיו הנמרצים ביותר של הבוס שלי שאוהב במיוחד את "סוף עונת התפוזים". הוא אפילו ציווה עליו לקרוא ללהקה ע"ש חברו הטוב "תמוז" האליל - הקולגה שלו מבבל.

אז מה הפלא שאתם נכשלים כל הזמן? במקום לבצע את מה שמבקשים, אתם מסתבלטים על השליחים. הנה רק אתמול שיגרנו אליכם בחור שיסביר לכם איך לעשות מילונים מבננות, במקום להקשיב לו שלחתם לו משטרה. אחר כך אתם מבקשים שנה טובה...

הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 17/09/09



הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 17/09/09 Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי