שמות ב

12.03.10

משה רועה את צאן יתרו. לא הג'וב הכי טוב במדין, אבל מוכר כעבודה נדרשת בידי מייסדי דתות. כולם התחילו במדבר. ראשו טרוד בהמון טרדות. אין אינטרנט במדיין, כבר שבועיים שלא הצליח להתחבר לפייסבוק והוא משוכנע שהעמלקים הציפו לו את התיבה בדאר-זבל. בתכוף מחשבותיו, כלל לא הבחין בשיח קטן שעולה באש וחלף על פניו.

"הלו אתה", נשמע קול צפצפני מאחריו. "של נעליך מעל רגליך, כי המקום אשר אתה עומד עליו, אדמת קודש היא"

"אני כבר יחף, אחשלו, מי הולך עם נעליים במדבר?"

כאן מתפתח דו שיח בין שיח מדברי הזוי לרועה המתחיל שבסופו מחליט משה, כי אל בשם "אהיה" דיבר אליו ושלח אותו להוציא את בני ישראל ממצרים.

משה פוגש את אחיו הגדול אהרון. ביחד הם קובעים פגישה עם פרעה, מגיעים לארמון ומתפתחת מהומה. על פי גרסת המצרים, השניים מתנהגים בצורה שאינה הולמת ומשחררים תנין בארמון. בנוסף הם מאיימים על פרעה, לא פחות ולא יותר, שהשיח המדבר מהמדבר יכה באימפריה המצרית.

חרטומי מצרים לא ממש מתרגשים. הם כבר צפו ביותר מדי תכניות של דיוויד קופרפילד מכדי להכנס ללחץ ממקל שהופך לתנין. גם הם רכשו כמה צעצועים בנחלת בנימין וכעת הם מדגימים להטים גדולים בהרבה תוך שהם שולפים דרכון בריטי מזויף מאזנו של פרעה והופכים כל אחד את מטהו לטויוטה קורולה חדשה מליסינג תפעולי.

כצפוי, השניים מוכרזים כשרלטנים ונזרקים מארמונו שלפרעה אל הרחוב המטונף שבעוד שלושת אלפים שנה של קדמה, יהיה מטונף הרבה יותר תחת שלטונו של מובראק.

לדף הקודם
לדף הבא

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי