בראשית ג'

14.02.10

המשך תקציר התנ"ך למי שאין לו זמן והשפה קשה מדי.
-----------

התלהבותו של פרעה מהטאלנט החדש מרקיעה שחקים והוא מכריז עליו כיועץ לענייני מיגזר באחת מזכייניות הבידור שלו. באמצעות מיתוג עצמי, יצירת קשרים וליקוקים פה ושם, הגיע למעמד של יועץ בכיר למנכ"ל מצריים.

לאחר כמה שנות מיתון שפקדו את שווקי הנדל"ן של פלשת, מדיין וגושן בשל חריגות בהלוואות הסאב-פריים היבוסי, הוא מקבל את קורות החיים של אחיו כמועמדים למשרות היי-טק בעמק הכוסמת של צוען.

יוסף מזמין אותם לראיון בחברת כח האדם שלו "עבדפאוור משאבי אנוש ושפחות בע"מ" ומעביר אותם סדנת דינמיקה  מפרכת הכוללת בניית פירמידות קבוצתית תחת עינםהפקוחה של חרטומים-קליניים-תעסוקתיים.

 לאחר מכן מתוודע הבכיר המצרי לאחיו ומספר להם כי הוא יוסף. אחיו אינם מאמינים, אך הוא מזכיר להם דברים שרק הם והוא יודעים. למשל ששם כלבם הראשון היה רקסי (למעשה שמו היה "בן יפונה") ושאמם (אחת מהן) נהגה להוסיף קצת ממרח אבוקדו מתקתק לדגני הבוקר שלהם לפני היציאה לעבודה בשדות גולדברג (למעשה היה זה ממרח ווסאבי).

לאחים לא נעים והם משחקים אותה כאילו הם באמת מכירים אותו, וזה בהחלט משתלם להם. יוסף מעניק לכל אחד מהם אופציות נדיבות באג"ח של תאגידי רעמסס ומחלק להם מרכבות בתנאי ליסינג תפעולי.
 
יעקב מוותר על קיצבת הביטוח הלאומי הכנעני הדלה ומופיע כאורח הכבוד של בית אחוזת פרעונים בארץ גושן. הוא מחלק וורטרס אורגינל לילדי מצריים בזמן הרעב ובכך הופך מדמות של זקן ארמי נרגן לאחד הסלבים המבוקשים ביותר במצרים התחתונה. הוא משביע את יוסף שלאחר מותו ייקבר בבית הקברות של חולון, "שם יש שקט", ולא כמומיה במצרים שתופרע בעוד 3000 שנה ע"י ארכיאולוג בשם אינדיאנה ג'ונס.

לפרק הקודם
לפרק הבא

עידכונים על תרגום פרקים חדשים:
www.facebook.com/gurnischt




הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 22/02/10 Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי