האח הכי גדול 2

26.12.09

(לחלק הראשון)

יהונקם קטיף 7, מתנחל מיצהר. תלמיד ישיבה. חובב סדרות ריאלטי ומתעניין בעיקר בפיזיקה יישומית. לא עוקר זיתים, לא חותך צמיגים של מג"דים ולא פותח שמפניה ביום הזיכרון לרבין. למרות שמו המבטיח, התברר כאכזבה. בראיון אמר כי מעולם לא התחבט בהלכות הריגת גוי. לא עבר.

נוית ורוית. תאומות סיאמיות המחוברות בעכוזן. נוית היא ערביה מטורען העומדת להרצח על רקע כבוד המשפחה בשל חשיפת המתכון הסודי של הטאבולה בתכניתו של אהרוני. פעילה בארגון תאעיו"ש להקמה מאחזי תאים סלולאריים בשטחי איו"ש. תומכת בהפלות לנשים יהודיות בלבד, מחזיקה חתול בשם גבלס. עברה בגדול את האודישנים. תאומתה רוית מדריכה בצופים, מאכילה חתולי רחוב ומתעניינת בעיקר בפיזור הגיאוגרפי של סניפי זארה. לא עברה ותשתתף כניצבת.

אלכסיי גרגושנקו. נהג תובלה בשירות סדיר. בן לשושלת של פושטי עורות זאבים מסיביר, סבו היה אחיו של חמלניצקי.  מצחצח שיניים בוודקה קגלביץ ובשעות הדחק לוגם סולר מותסס מהגריקן הרזרבי.  שונא יהודים, שונא חתולים, שונא בעיקר מרוקאים מפתח תקווה. עבר.

משה בנישתי. מרוקאי מפתח תקוה. עבר.

אם כך, לסיכום, נראה כי לוהק מדגם מייצג של עם ישראל לעדותיו ולדורותיו. אני סבורה השימוש בנציגים אותנטיים שכאלו ייצור הזדהות בקרב רוב הצופים ויעורר דיון סוציולוגי אינטלקטואלי מעמיק. שתהיה לנו עונה מוצלחת.

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי