מה שמים לנוצרים מתחת ללשון?

17.11.09

למה יש מלחמות?

התשובה לשאלה הזו פשוטה מאוד. בדרך כלל אתם חושבים שמדובר באגו של המשתתפים במשחק או ברצון להרויח משהו על גבי החלש יותר. אבל יש תשובה הרבה יותר טובה לשאלה מדוע יש מלחמות. תשאלו רגע "למה יש מלחמות"?

לא, כאילו תשאלו באמת. יופי, טוב ששאלתם. התשובה היא: למה לא? זה כיף, זה מרתק וזה מרענן את המערכת.  זה גורם לאנשים להתעורר. הנה אתם. רובצים כל היום מול האח הגדול, לא מפעילים את המח, הגוף שלכם מתנוון. עכשיו תתארו לעצמכם שהדלת נפתחת בבעיטה ופלוגת פרשים מונגוליים של גינגיס חאן פורצת אליכם לסלון.

התעוררתם מה? הם עושים בלגאן. שוברים את הLCD החדש שלכם בסלון, הרסו את הדשא בכניסה  ועל הדרך גם חטפו לכם את הילדה. פתאום אתם נדלקים. מתחילים לתכנן נלך מפה, נבוא משם, נפתיע אותם מצפון. בונים כלי נשק. מפתחים טנקים. מה עשו האמריקאים עד שהיפנים הפתיעו אותם בפרל הרבור? שיחקו בסרטים גרועים עם ליב טיילור. מה עשו ההורים שלנו עד שהמצרים תפסו אותם עם המכנסיים למטה ביום הכיפורים? שתו מי סוכר עם צבעי מאכל שקראו לו גזוז ושמעו מוזיקה גרוע של הביטלס ושל גים מוריסון.

אז לפעמים אנחנו מדליקים אצלכם קצת את העניינים כדי שלא תשתעממו. שולחים איזה אוסטרי משופם לגרמניה. בשביל הקטעים, למה לא. עכשיו למשל, הולך חזק הקטע עם המוסלמים ששלחנו לאירופה. כדי שהנוצרים באירופה לא יחסלו אותם מוקדם מדי ויקלקלו את האקשן, עשינו משהו קצת מלוכלכך.

הרי הנוצרים באירופה מאוד אוהבים להילחם ולטבוח. הם פעמיים הרסו לעצמם את היבשת וזה מבלי להזכיר את מסעי הצלב. זוכרים את הויקינגים שטבחו את כל אירופה?

אז איך הם נהיו כאלה חננות הנוצרים האלה, אתם שואלים את עצמכם. נו, תשאלו, אל תתביישו. אז זה פשוט מאוד. מכירים את הטקס הזה ששמים להם בכנסיה משהו מתחת ללשון? זה יעני "לחם הקודש"? "גופו של הצלוב"?

אז בווא אגלה לכם סוד קטן מההפקה. זה לא לחם קודש ולא נעליים. כדי להרגיע אותם שלא יתפרצו מוקדם מדי לפני שהמוסלמים אצלם יהיו מספיק חזקים, הם מקבלים מתחת ללשון  קרקר קטן שספוג בחומר שקוראים לו מתילפנידאט. אולי אתם מכירים אותו בשם ריטאלין.

הבנתם? כל אירופה על ריטאלין. הם עדיין לא יודעים. חכו חכו, בעוד שנתיים הם יפסיקו לקבל. וזה יהיה הפרק של החיים.


Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי