מי נותן את ההוראות?

22.10.09

יש לי סוד קטן. מדי פעם אני כותבת טוקבקים. לא סתם טוקבקים אלא טוקבקים ממש של עצבים. אני לא אוהבת להיות עצבנית על הכביש וגם לא על אברהם בעלי כפרה עליו, כשהוא גומר להדביק את הפצצות לכנפיים של המטוסים וחוזר עייף הביתה. אז מדי פעם אני נכנסת לאיזה אינטרנט קפה בדרך ומשחררת עצבים.

אני עושה את זה מאינטרנט קפה כדי שלא יעלו עלי. מסביבי יש רק פועלים פילפינים שמדברים עם הבית אבל אני מה אכפת לי. גם יש לי כל מני דמויות. נגיד אני נכנסת לוואינט ספורט קוראת לעצמי "דוד" מחליפה את כל הט' בת' וכותבת "אם" במקום "עם". אחר כך אני מקללת את כל מי שהוא לא בית"ר י-ם. כשאני במצב רוח טוב אני קוראת לעצמי "אלינוריגבי" וכותבת על סקס בקיבוץ של שנות ה50. כשבא לי ממש, אבל ממש לעשות בלגאן אני מדמיינת איך זה לכתוב תחת שבץ מוחי ומזדהה בשם "אילנה לוי".

  לפעמים כשגורנישט אחי במילואים (הוא הס' של ר' יהודה הקפר ממקרפ"ר), אני כותבת במקומו ואז כולם כותבים שזה לא מצחיק וכו. שיקפצו לי, זאת בעיה שלו. מליון פעם אמרתי לו שיפסיק עם המילואים. כבר יש לו  7 ילדים מ8 נשים והוא בהחלט פטור, אבל מה אני יכולה לעשות.

בכל מקרה, יום אחד אני מגיעה לאינטרנט והמחשב פתוח. הדפדפן על איזה חשבון גימייל. וואי איך אני אוהבת את זה. הסתכלתי במי מדובר, איזה יצחק שושננבוים אחד. אני פותחת לו את המיילים, חבל לכם על הזמן. בתיבה הנכנסת איזה 200 שלא נקראו. כל שורת הנושאים בכל המיילים אותה שורה: "מחכה לתשובתו של כבודו". וואלה.

כל כך הרבה מיילים, בלי תשובה? זה בדיוק מה שאני רגילה מהעבודה. לא זכרתי בכלל שגורנישט ביקש להחליף אותו היום, שכחתי מהכל והתחלתי לענות. השאלה הראשונה היתה קלה. איציק אחד שואל את האדון שושננבוים מה צריך לעשות האם מותר לשתות קפה אחרי שאוכלים שניצל טבעול. אמנם השניצל אינו בשרי אבל משום "מראית עין".

מסכן האיש, מחכה לתשובה בשביל כוס קפה ולך תדע איפה השושננבוים הזה עכשיו. כתבתי לו שחלב-אם הוא בבחינת פרווה. והיות ומטרנה היא בחזקת חלב אם, יוכל להוסיף לקפה טסטרז-צויס שלו מטרנה פרימיום ללא חשש אפילו שלב 3. מאוד הייתי מרוצה מעצמי. התחלתי לבדוק איזה עוד שאלות יש. אל תשאלו מה גיליתי שם, עולם ומלואו. אנשים שואלים את השושננבוים הזה על כל פיפס בחיים שלהם. התחלתי לחשוב שאולי הוא מתחרה של הבוס שלי. המחשבה הלכה והעמיקה בי. אולי יש עוד אלוהימים אחד שאני לא מכירה. אני יודעת על קולגות כמו זאוס, אמון-רע, יופיטר ובעל. את בעל הוא אוהב במיוחד כי הם יכולים לדבר עברית בלי שאמון-רע או ונוס יבינו. אל איזה אל זה שושננבוים?

גירשתי את המחשבה והמשכתי לענות על תשובות. כמעט כל השאלות היו של גברים שרצו שיתירו להם את הנידות מכל מיני תירוצים. מה פתאום? לפי התמונות של שושננבוים שהיו בחשבון שלו בפיקאסה, הוא נראה חמור סבר כזה שלא היה מתיר שום דבר.

אני בכיף ממשיכה לספר על כל השאלות והתשובות שנתתי, אבל שוב יש סייל מטורף של כוסמת.



Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי