איך בוחרים 4 המינים והאם יירד גשם בסוכות?

01.10.09

השנה יירד גשם בסוכות. אני יודעת שאתם חושבים שזה מביא מזל רע ואתם לגמרי צודקים. בגלל שיירד גשם בסוכות, יירטבו הקישוטים וזיו יזכה בהישרדות. למה? כי אתם לא יודעים לבדוק את ארבעת המינים בקניה. אז יש לנו פה את אופנהיימר, רואה החשבון של אלוהים והוא החליט שתענשו (כרגיל)

הרי הבוס שלי נתן הנחיות מפורשות בעניין אבל העדפתם להתעלם מהן. במקום זה אתם מתעסקים בשטויות. האם האתרוג נראה כמו כדור או אליפסה. אם הפיטם שלו זקור טבעי או שיש בו סילקון. אם הלולב עומד כמו שצריך. אם העלים של ההדס באים ברביעיות או שלישיות. מה זה?! יש פה יהודי אחד, זיגמונד פרויד שאומר עליכם דברים מאוד לא יפים בהקשר הזה במיוחד בכל הנוגע לנענוע הלולב.

אז איך בכל זאת צריך לבדוק ארבעת המינים? למשל כך: קודם כל צריך לבדוק שזה שמוכר לכם את הסחורה עשה צבא. למה? בן אדם עבר על "לא תעמוד על דם רעך" ואתם תקנו ממנו אתרוג? דבר שני, אם התאילנדי שקטף את ההדסים קיבל לפחות שכר מינימום.  בנוסף התקשרו למלשינון של מס הכנסה לבדוק האם העסק של הבחור כשר.

לאחר מכן תנו למוכר ארבעת המינים לספר לילד שלכם על חשיבות המצווה. אחר כך שאלו אותו אם הוא מוכן שתספרו לילד שלו, בתמורה, על הספר החדש של דוקינס. לא מוכן? אל תקנו ממנו אפילו פיטם של ערבה.

אבל הכי חשוב, שתקנו ממוכרת ארבעת המינים מוסמכת. אין כמו מוכרות ארבעת המינים. לא מצאתם מוכרת כזו? ברור שלא. מה אנחנו מבינות בפיטמים ולולבים? זה עסק רק לגברים.


חפשו אותי בפייסבוק של אחי:
http://www.facebook.com/gurnischt 



הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 01/10/09

הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 01/10/09 Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי