איזה הנחות מקבלים אלו שעובדים אצל אלוהים

11.08.09

במדינה של צרי עין וקנאים כולם רוצים לדעת איך ובעיקר כמה אני מרוויחה. אם הם מרוויחים יותר ממני הם מרוצים. ברור, הם מעלי. אם פחות ממני, חבל לך על הזמן,יעשו לי עין הרע כמו שצריך.

 אז כמה מרויח מי שעובד אצל אלוהים?

האמת שבהתחלה לא כל כך הבנתי כמה אני אמורה לקבל בסוף החודש. נתנו לי איזה כרטיס אשראי שחתום עליו הרב אלמקייס, הסגן של אלוהים, אמרו לי שאני אבין לבד כבר. שזה כרטיס של הנציגים של אלוהים עלי אדמות.  אז בשבוע הראשון קניתי בסופר באיזה 400 ש"ח. כשאני באה לשלם בקופה המהירה אומרת לי הקופאית גברת, אני נורא מצטערת וכל זה. אמרתי לה, מה נורא מצטערת? זה לא שמונה פריטים? כאילו כל המוצרי חלב זה הכל תנובה אחד גדול. כל הירקות שקניתי, כרוב, כרובית, כרוב ניצנים – זה הכל משפחת המצליבים. אז מה את מתנפחת לי פתאום?!

ואז היא מתחילה להגיד לא גברת, לא הבנת אותי, את הקונה ה781 היום שזה איזה גימטריה של משהו, את לא משלמת. יאללה בסדר. לקחתי עוד כמה מסטיקים מליד הקופה ועפתי משם. בדרך נזכרתי שאברהם אמר שאם אני לא מתדלקת גם השבוע, כל מה שהיה בינינו נגמר מבחינתו. אז אני נכנסת לתחנת דלק של חברת דלק. מי שבחר להם את המותג היה בחור קריאיטיבי מאוד, אני מוכרחה לציין. בכל מקרה מגיעה בחורה בסרבל של בוב הבנאי. לבדוק לך שמן מים? עצבנה אותי. למה בגלל שאני בחורה את חושבת שאני לא יודעת שצריך להכניס את המים לפני השמן שלא יתערבבו? אני נותנת את הכרטיס מהעבודה, פתאום היא אומרת לי שלא צריך לשלם. לא אז לא. אותי לימדו לא לשאול למה את מתכוונת.

אחר כך הגיע חשבון טלפון, אפס שקלים חדשים. התחלתי להתלהב. אני קונה וקונה ולא מקבלת חיובים. התחילו גם להגיע בונוסים. נגיד לפני החג, במקום תלושים? שבוע של אורגזמות מכל התעטשות. חבל על הזמן כמה פילפל שחור גמרתי באותו שבוע..

אז ביום ראשון עצר אותי שוטר נוסעת על הנת"צ. אמרתי לו שאני עיוורת צבעים, אבל לא עזר לי כלום. אמרתי לו שאני אשתו של אברהם חמורבי, חבר של קרמשניט, אחות של גורנישט, שום דבר. אמר לי שבגלל שהוא חוזר בתשובה, על זה שאני אחותו של גורנישט בכלל חבל לי על הזמן. ביקש רשיונות. ככה בהברקה של רגע, שלפתי לו את הכרטיס של הרב אלמקייס. פתאום אני קולטת אותו מחוויר. בחיי, אפילו השערות שלו נהיו לבנות עד שאיש אחד עצר בצד "להצטלם עם אלי לוזון". סליחה וזה, לא התכוונתי, לא ידעתי, בשמי ובשם משטרת ישראל לדורותיה... את ההמשך לא שמעתי, שמתי גז.

אחה"צ התקשרתי לחברה שלי, הרבנית חיה שוורץ, לעבודה. מאז שביבי סגר להם את הקיצבאות היא לוקחת עוד משרה בתמיכה הטכנית. אמרתי לה שנפל לי השרת על הרגל ושבר לי ציפורן ואני לא מצליחה לראות את דנה ספקטור מספרת לכל המדינה מה היא עושה עם בעלה.
"תני לי את המספרים האחרונים בכרטיס שלך" היא זורקת לי ואני כמובן נותנת. "וואי וואי וואי..." אני שומעת אותה. "מאיפה יש לך כרטיס כזה? את רשומה אצלי כלקוחה VIP פרימיום פלטינום פורטה, שזו דרגה אחת מעל פיקוח נפש שכל עובד בחברה צריך לעשות למען לקוח כמוך".

"כתוב לך שזה כרטיס של נציג אלוהי במקרה?"

"רגע אני בודקת... לא".

"אז מה?"

"מופיע לי על המסך הנחה  100 אחוז. רגע..., הנה! הנחת משפחות פשע וסלבריטאים."

***  לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים, אפשר להרשם לפייסבוק של אחי גורנישט. ***


Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי