מרדכי היהודי מייד אין צ'יינה: מצאנו את ארון התחפושות היהודי

תירגעו, הנמיכו את מפלס הדאגה שלכם והתיישבו מול המחשב: תחפושות מקוריות מהעולם היהודי מחכות לכם מעבר לים גם אם איש לא באמת התכוון לייעוד הזה. כך הפך עלי אקספרס את פורים לשמח ומבדח

מדי שנה, בערך בתקופה הזאת, מתחילים לטרטר עם השאלה האלמותית: מתי פורים? מעניין שדי בכל כך מעט זמן כדי להשכיח תאריך שחוזר על עצמו בכל שנה. ההשערה שלנו: מדובר ביכולת הדחקה קולקטיבית מופלאה. סיבת ההדחקה: חרדת ביצוע.

 

חרדות הביצוע על שום מה? שוב אנחנו נדרשים להוציא הון עתק על תחפושות, על רעשנים ועל ממתקים, ועוד על כאלה שמבליחים לשוק רק משנכנס אדר? ועוד לא התחלנו לדבר על משלוחי המנות לילדים בגן, לצוות המטפלות, לצוות המחליפות ולמחליפות של המחליפות.

 

עולה בנו גם חשד לא בלתי מבוסס שכל שנה הסטנדרטים עולים, ואיתם החרדות. ננסח זאת אחרת: התרחבותם של אידיאלים של "עשה זאת בעצמך" והעדפה אליטיסטית ל"תוצרת בית" מחייבים אותנו ליישר קו עם הרמה הגואה ומכניסים אותנו לכוננות ספיגה דרוכה. גם השנה ההיערכות לא הכזיבה. אתמול הגיע מייל גורלי.

 

לא נייגע אתכם בכל הפרטים ונסתפק בשורה התחתונה – כל השכבה מתחפשת לדמויות מהתנ"ך. משנכנס אדר מרבין בחרדה, כבר אמרנו? החלטתי שהשנה אני לא מתכוון לאכזב את בתי או את ההורים של סיון מהכיתה המקבילה, שבטוח ילבישו אותה בתור בת פרעה בלבוש מינימלי, בטענה שהיא הצילה את משה מהיאור, ויגרמו לנו להרגיש רע עם החולצה הלבנה והחצאית הארוכה שמצאתי בארון, בטענה שככה התלבשו בתנ"ך.

 

אחרי שעות של שיטוטים בעלי אקספרס ובאמזון, הבנתי שאני חייב לעשות מיקס של תחפושות כדי ליצור את הווייב היהודי המושלם. את הכול ניתן להזמין בחסות האתרים השונים שיש מעבר לים (לגבי הגעת החבילות ליעדן בארץ, אני לא מוכן להתחייב). לרווחת כולם וכמחוות עזרה לקהילה במצוקה, אני מצרף את השילובים שיהפכו את הזאטוטים שלכם למנהיגים תנ"כיים עטורי תהילה או פשוטי עם מלאי שמחת חיים.

 

 

אברהם אבינו

 


 

 

 

ואפשר להוסיף גם סנדלים:

 


 

 

 

 

משה רבנו

 

 


 

 

או אולי משה בגרסה המבוגרת:

 


 

 

 

ולקרביים בינינו, יהודה המכבי

 

 


 

 

 

ואפשר להוסיף גם כפתורים עם מגן דוד

 

 


 

 

 

במחלק מוסר - מרדכי היהודי:

 


 

 

 

 

לפאשניסטים, יוסף (בדגש על כותנת הפסים):

 


 

 

 

ולליברליים - יוסף בטוויסט מגדרי (יוספה?)

 


 

 

 

גם כאן, אפשר לקשט בסנדל

 


 

 

 

ולסיום סיומת, אפשר להוסיף גם מקל, זקן וזקן של היפסטרים. נחמד, לא?

 

חג שמח!

 

קריאה נוספת: מרבית היודאיקה בעולם מיוצרת בסין - האם זה משנה משהו?

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בית אבי חי

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי