אני זקנה - אני צעירה - אני זקנה

NASI, הארגון המקומי החביב המסייע לרווקים, הגה עוד תכנית מבוססת דולרים שמטרתה לחתן את כולנו.

למי שלא יודע, NASI הם ראשי תיבות של "יוזמת השידוכים של צפון אמריקה". הארגון מאמין בכל לבו שמשבר השידוכים הוא בעיה מספרית, אבל מאמינים גם שאפשר לפתור אותו באמצעות מספרים - מספרים במסגרת ירוקה ובקרבת דיוקנו של נשיא, כך מתברר.

בעיני בלוג זה, NASI משול לבחור חביב שאיבד את דרכו - מסוג האנשים שמתחשק לטפוח להם בחיבה על הראש ולהסביר להם מדוע גם התכנית המטורללת החדשה שלהם לא תצליח. אחרי הכל, הם (מי שהם לא יהיו) משתדלים מאוד. והם מאמינים, כנראה, שהרעיונות שלהם פשוט מדהימים. אפשר לדמיין את הוויכוחים של צוות המוחות שלהם, שם במגדל השן, שבסופם הם פורצים החוצה בהתלהבות ומתחילים לרכוש מודעות עמוד בעיתונים, מבלי להתייעץ אם אף אחד קודם.

בארוחת הצהריים באחד הימים, מנהלת הפיננסים תיארה לנו את מצבה העלוב של סצינת הפו"פ שלה. היא הסבירה שהיא בסך הכל מחפשת בחור עובד, בלי שיניים חסרות, שהוא לא שמוק טוטאלי. אבל היא לא הצליחה למצוא אחד כזה, ולכן היא עדיין רווקה. "גם אני", הסכמתי. היא נעצה בי מבט קריר, כאילו אומרת: "גם את שמעת יבבה מכיוון חדר הילדים?" מבוישת, קלטתי שני דברים:

1) אני בת 25, כלומר צעירה ממנה ב-7 שנים בערך, וצעירה מכדי להתחתן, לפי הסטנדרטים שלה, ו...

2) אני נראית בת 20 בערך, ועובדת בעבודה שבדרך כלל עובדות בה בנות 21, ולכן ההערה שלי נשמעה עוד יותר מוזרה.

אני רגילה לחשוב שאני כמעט בגיל העמידה, אבל הנזיפה שלה החזירה לי את הפרספקטיבה. הלו! Bad4! את עוד לא כל כך זקנה!

ואז, בשבוע שעבר ראיתי את ההודעה הזאת מטעם NASI. מדובר בתכנית חדשה, והפעם היא מהפכנית! הם רוצים לחתן את כל הסבתות הזקנות (טוב, לא באמת סבתות, מן הסתם. דודות זקנות?) באמצעות התכנית החדשה שלהם לפתרון משבר השידוכים.

מיהן הרווקות הקשישות האלה? ובכן, התכנית שלהם מתחילה אצל בנות 22...

אאוץ'.

היי, מנהלת פיננסים... אל תסתכלי עליי ככה. אני ממש זקנה, ורווקה. אפילו NASI אמרו.

 

http://badforshidduchim.wordpress.com/2011/11/07/theres-a-price-on-my-head/

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי