Get a life!

ההמולה, עודף המידע, המתקפה הבלתי פוסקת של יחצ"נים, תדמיתנים ואנשי שיווק - לא מעלימים את החיים אלא מטביעים אותם. אלי וייסברט מזכיר שבין פרסומת לצ'יטוט יש חיים בחוץ. עליות פרשת ניצבים

ראשון

(צילום: פלאש 90)
הכי טוב. הכי פשוט.

שני
"החיים והמוות נתתי לפניך, הברכה והקללה - ובחרת בחיים"
 

שלישי
אלא שאתה מותקף. מוצרי צריכה גדולים מהחיים מסתירים את הבתים בהם אתה חי; נשים עוצרות נשימה שרועות בגודל על-טבעי לרוחב הכביש שבו אתה נוסע; גיבורים יפים, חסרי מעצורים ומשכנתא, ממלאים את מסך הפלזמה, אותו קנית במיטב כספך רק כדי לראות באיכות High Definition עד כמה הגברים בטלוויזיה גבריים ממך והנשים מושכות מאשתך; המנהיגים שלך הם דימוי מעוצב בידי מומחים למכירת סבון. מיטב המוחות היצירתיים מביימים, כותבים, מעצבים, מאירים ומאפרים - הכל כדי לשכנע אותנו לעזוב את החיים שלנו ולחפש במקום אחר: בסופר, בקניון, ברשת, בטלוויזיה. לנחש הקדמוני יש היום משקפי מעצבים, אופנוע וחוזה באחד ממשרדי הפרסום הגדולים. ועכשיו - לך תבחר בחיים.

רביעי
ובחדר העבודה, בריבוע של אור מרצד באפילה, ממתין עולם חלופי ב-19 אינץ'. מקלדת, מסך, אייקונים, חברויות, קהילות, אהבה. אין גבול לאפשרויות, אין גבול לזהויות, אין גבול למרחב. ועכשיו - לך תבחר בחיים.

חמישי
החיים: להיות איפה שאתה. לשמוח במה שיש לך. לאהוב את היקרים לך. ליהנות מטעם, ריח, קול. להקשיב במקום לשמוע. להתבונן במקום לראות. לחיות בלי לפגוע. להתקדם בלי לסכן. לחיות.

שישי
ההמולה, עודף המידע, המתקפה הבלתי פוסקת של יחצ"נים, תדמיתנים ואנשי שיווק - לא מעלימים את החיים אלא מטביעים אותם. מוכרים לנו בושם בתור חופש; בנק כבית; שניצל קפוא כאמא. החיים שלנו מפורקים למרכיבים, מזוקקים למסרים וחוזרים אלינו כשהם משווקים מוצר. האם אפשר בכלל לבחור בחיים?



שביעי
"ובחרת בחיים" - בכל פעם מחדש. בקניון, בסופר, בבית. ובחרת לדבר, לגעת, להקשיב, לאהוב. התורה לא מדברת על החיים, היא מדברת על הבחירה. תמיד יהיה עוד משהו, תמיד יהיה עוד מישהו. אל תתפתה. בחר בחיים.

מפטיר
חמש דקות פרסומות וחזרנו.

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי