ראש השנה בסימן טיפים

10.09.17

בית אבי חי מגיש ספיישל נוצץ של סימנים לראש השנה, רק שבמקום ברכה, לכל סימן מצורף טיפ או סרטון מרחבי הרשת. אז קבלו פרחים מגזר, מעמדי נרות מתפוחים, שום משוקשק, תאנים על האש, טחינה סגולה ועוד מלא מלא רעיונות מקוריים

הנה המתכון הפשוט ביותר שתכינו החג. כוחו הוא לא רק בפשטותו, אלא גם בצבע שהוא מוסיף לשולחן – סגול-ורוד של אלופים. אנחנו מדברים על טחינת סלק כמובן.

 

ואם אתם כבר בגרוב של סלק, קבלו אתר שילמד אתכם איך מציירים עם סלק.

 

ופה יש סרטון על סלק.

יוטיוב

 

* * *

 

ומסלק נעבור ברשותכם לדלעת. יצא לכם לשמוע מתישהו על דלעת בנוסח הומר סימפסון או דלעת מזן המיניונים והתפדחתם כי לא היה לכם מושג מה פשר כל סוגי הדלועים הללו? ובכן, הכירו את יאיר בלאושטיין, שמגדל זנים של דלועי נוי שמוקדשים כולם ליצירה. מגוון אפשרויות היצירה עם הדלועים האלה הוא אינסופי, והסוד הוא שהם עשויים מחומר גלם שאינו נרקב ונשאר יבש וקשה למשך שנים. הנה מעט מהדברים שניתן לעשות עם דלועי הנוי.

 

ופה יש עוד דלעת.

 

ועוד דלעת.

 

 

דלועים לכולם!

 

* * *

 

הנה רגע שהולך לשנות את חייכם: כבר שנים שאתם מתחבטים מה הדרך הכי קלה ונוחה לחתוך ולשטוף כרישה, על אלף שכבותיה השונות? ובכן, מצאנו סרטון שכל כולו קודש לכרישה ולטכניקות הטיפול בה, סרטון שרשם כבר חצי מיליון לקוחות מרוצים ביו-טיוב. לא תנסו?

יוטיוב

 

ואם כבר בחיתוכים וקילופים עסקינן, קבלו שתי אסכולות לקילוף רימון: הראשונה היא בלי ספק האלגנטית, המדויקת והנקייה יותר, ואילו השנייה היא מעט יותר – איך נאמר – קולנית. עצת הבית: נסו את שתי השיטות, תמדדו זמנים ותבדקו איזו מהם המהירה ביותר. בסוף זה מה שחשוב, לא?

 

ראשית, הגרסה המאופקת.

 

 

ופה הגרסה הרעשנית.

יוטיוב

 

* * *

 

תכננתם לאפות לכבוד החג שטרודלים לכל הגדוד של הילד, אבל הוא הטיל וטו? ניסיתם לעשות בריכת כדורים עם תפוחים בתפקיד הכדורים? בקיצור, נתקעתם עם שק של תפוחים? הנה סרטון שמסביר איך לעשות מעמדים לנרות מתפוחים. כן, כן – מתפוחים. מוזמנים לנסות.

 

 

ולאלו מכם שקרתה להם תאונה דומה, אבל בגזר, הנה מה שאפשר לעשות איתו.

 

 

ובעצם, גם עם עוד המון ירקות ומאכלים אחרים.

 

* * *

 

ואם אנחנו בתפוחים, הנה רעיון מתוק תרתי משמע: חלה מיוחדת לראש השנה, יען כי היא... חלת תפוח בדבש! הנה מתכון שיסביר לכם שלב אחר שלב איך מכינים:

 

 

למי מכם שמעוניין לקחת צעד קדימה את הסיפור של החלה המעוצבת, קבלו כתבה שמציגה שלושה סוגי לחמים מיוחדים לראש השנה. החלק הקשה הוא לבחור איזו מבין השלוש להכין.

 

* * *

 

ומהמעוצבים למיניהם, אנחנו חוזרים למתכונים שהדבר החשוב בהם הוא הטעם. אז הנה מתכון לעוגה טעימה, מתוקה וקלה להכנה – עוגה בחושה שוקולד-תמרים של ליה שומרון. הטוויסט שלה הוא שכולה מורכבת ממרכיבים בריאים, שככה יהיה לנו טוב.

יוטיוב

 

ועוד במחלקת המתוקים: ממתק שמכיל דבש ופירות, כלומר, הפשרה המושלמת בין הנהייה של הילדים אחרי המתוקים לג'ננה שההורים חוטפים. זהו פתרון ביניים מושלם, בריא וטעים וקל מאוד להכנה.

 

* * *

 

ואם כבר מתוק ובריא כאחד, קבלו תאנים על האש. איך ולמה? הנה, ממש כאן. מתאים גם לימי חול:

יוטיוב

 

ומתאנים נעבור לחבושים. מתברר – מה אתם יודעים – שיש להם סגולות ריפוי מדהימות. מירה כהן שטרקמן, ראש תחום נטורופתיה במכון וינגייט, מסבירה כיצד חבושים מרפאים, איך לייצר מהם מאכלים, וגם – איך לעשות מהם חומר לטיפול בפצעים.

 

* * *

 

כך תעשו אתרוג מעיסת נייר!  כל מה שצריך זה בלון, עיתונים ישנים, צבעים צהוב וחום, דבק קמח-מים  ועיתונים או אבקת עיסת נייר מוכנה.

 

כאן חיים כהן מדגים איך לוביה משתדכת מעולה לפסטה

 

ויש עניינים גם עם שעועית

 

ועם שומשום

 

* * *

 

וכעת, במעבר חד, לשום. ניסיתם פעם לשקשק אותו בצנצנת? יש מי שכבר ניסה בשבילכם. תציצו כאן:

יוטיוב

 

ואנחנו מכבידים והולכים. הלאה לדגים. כאן תלמדו בכמה צעדים פשוטים איך לפלט דגים. רק מה, קחו בחשבון שמי שנכנס לבלוג הזה, SAVEUR, ייקח לו כמה ימים לצאת.

 

ומכיוון שאנחנו אומרים את זה מניסיון, קבלו את מה ששלינו אחרי אי אילו יממות רצופות של גלישה: כתבה עם מתכונים לארוחה שלמה מא' ועד ת' לראש השנה.

 

 

חג שמח!

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בית אבי חי

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי