דורי בן זאב מבקש חתימה (טובה)

למה כדאי בכל זאת, גם השנה, לחתום אותנו בספר החיים? המלחין והזמר דורי בן זאב חושב שמגיע לנו להישאר פה עוד שנה לפחות בזכות הבחירה להביט בטוב


כל מי שחי פה ראוי להיכתב בספר החיים!

הרמה האנרגטית באזור הזה מאוד מורכבת, אבל ניתן לאמן את הנפש בתרגילי עיניים. הרי אנחנו אור לגויים. כשאתה מתרגל, האור לא חזק מדי. אנחנו חיים באנרגיה שלא כל אחד יכול להכיל אותה, ואז ההכרה משתוללת והסיסמוגרף הרגשי-נפשי משתולל. אנחנו נכנסים ל"ספר החיים" בזכות מחנה האימונים בלימוד לחיות בשלום עם עצמך. אלוהים יודע שלא קל, אבל שווה. אני נמצא במקום שההסתכלות על התדר המרכזי בחיי היא הרמת האנרגיה לחיות עם המציאות הטובה, כי הבחירה היא שלנו. אם אתה בוחר להסתכל בטוב, יופיע מולך הר פורח ומלבלב של טוב.

 

זה רק עניין של בחירה. נכון, יש גם מצוקות אובייקטיביות, אבל אין סיבה להיות בחיטוט. ההחלטה היא להגיע לתיקון פנימי, שהוא גם התיקון הכללי לאיכות המוצר. "ספר החיים" הוא הבנות חדשות וטעויות חדשות עם התבוננות, וכמו כל שריר, אנחנו מתרגלים את המקום הזה, שאנחנו מעדיפים להיות בו.

 

אני משתמש הרבה ב"לא בא לי לדבר על זה", "זה לא מתאים לי", כי אצלי בחנות אני משתדל שיהיה נעים ללקוחות. ללקוח תמיד צריך לתת כוח. לא סתם אנחנו חוטפים בראש. יש בנו משהו בלתי נסבל, אבל הבלתי נסבלות הזו היא בגלל התאורה יוצאת הדופן שיוצאת מאיתנו.

דורי בן זאב יוציא בקרוב אלבום חדש

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי