פוסט פתיחה- תיקון יומי

כולם יודעים שיש ימין דתי, ודאגותיו ידועים אף הם. אבל כמה יודעים שקיים שמאל דתי ורוחני? כמה מבינים שהוא מכיל בתוכו תגובה לעולם שהיא עמוקה, מאתגרת ומשותפת לרבים? השמאל הרוחני הוא לא השמאל החילוני בבגדים דתיים; הוא מציב אתגר לסדרי העדיפויות ודרכי הפעולה של השמאל המסורתי.

מטרתו של "תיקון יומי" לשמש כנקודת מפגש ברשת בה אנשים המתעניינים בהשקפה רוחנית מתקדמת, בין-דתית על פוליטיקה, אמנות, דת ואקטיביזם, יוכלו להיות עם אצבע על הדופק על הנושאים המעניינים אותם.

כבלוג המולטימדיה של אתר "תיקון" – מגזין יהודי ובין-דתי דו-חודשי, שהוקם ונערך על ידי הרבי מיכאל לרנר מאז 1986 – "תיקון יומי" מאמץ אל ליבו השפקת עולם בין-דתית שמבוססת על ההכרה שרובנו חולקים, אך לעיתים רחוקות יש את התעוזה לבטא גלויות: שבעולם המחריד והיפהפיה הזה, אהבה יכולה להוות את הבסיס ליחסים חברתיים.

למה הבלוג הזה שונה מאחרים?

כי אנו רוצים שהוא יהיה:

יהודי

בין-דתי

פוליטי

רוחני

הומניסטי

פרוגרסיבי

נבואי

מעמיק

מעורר השראה

כל זה!

המטרה שלנו היא להציף מחלוקות בקרב הקהילה הדינמית ובין-דתית של אקטיביסטים, סטודנטים ללימודי דת, תיאולוגים ואנשים רוחניים משלל רקעים, וזאת כדי לבנות גוף ידע גדוש פעילות, שמקבל לזרועותיו כל אדם, בין אם הוא רוחני או לאו.

אנחנו לא רוצים לצעוד רק בינינו לבין עצמנו. מטרתנו היא להשתלב בתוך התרבות השלטת. אנחנו יודעים שאנחנו מצליחים כאשר אנו שומעים שעוררנו השראה לפוליטיקאים ואקטיביסטים והשפענו על החלטותיהם, בכך שחשפנו אותם לנקודת מבט חדשות והפנינו את תשומת ליבם לתנועות שהם כלל לא ידעו שקיימות.

 

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי