משחק החווה של אלוהים בפייסבוק - ב

15.09.09

המשך...
"ניסיתי להסביר לו שזה לא יילך ככה. שאין שום דרך לעקוף בהגינות את העונש הזה של "בזיעת אפיך". הצעתי לו ללמוד שיטות חדשות להשקיה ולעיבוד אך הוא סרב בתוקף. התחיל להדביק סטיקרים בכל מקום, שאין לו על מי להישען חוץ ממני. הלו! סליחה!? התחלתי להתרגז. מה הוא חושב? שאני כספומט? יום אחר כך הגיעו חברים שלו. חשבתי שהם באים לשקם את המשק אבל התבדיתי. הוא טס אתם לאומן.

התקיעות והתחינות הרקיעו שחקים, "אבא תרחם, אבא תרחם" ולי כבר נמאס. לאט לאט סובבתי את כפתור הרמקולים במחשב עד למצב השתקה מלאה. לפתע השתרר שקט בבית. הבטתי באיכר לשעבר ובחבריו המרקדים. עשרה ימים עברו מאז א תשרי שבו החל לתקוע בשופר. מה אעשה אתם? מה צריך לקרות כדי שהם יבינו?

בסוף החלטתי. מצדי שילכו לעזאזל. יש לי כמה תקיעות שופר שאני רוצה בMP3 , אני לא צריך אותם בשביל זה. אני הרי יכול לסגור מתי שבא לי, עשיתי את זה פעם ב"דינוזאורים" ואחר כך במשחק "סדום ועמורה". אז שלחתי אצבע ארוכה ופשוט כיביתי את המחשב. עכשיו אף אחד לא קורא לי "אבא" ולא מבקש ממני כסף.

חושבים שנשארתי משועמם? כעת יש לי משחק חדש. קוראים לו "המזרח התיכון". זה הולך ככה: יש לך דונם וחצי מוקף אויבים. בעצם, גם בתוך הדונם וחצי יש אויבים. איש אחד בבגדים ירוקים צריך להגן על הפיסה הזאת ובאותו הזמן לעשות את כל מה שהאיכר הקודם לא עשה בחווה. זה פשוט ענק. אתם צריכים לראות את הפרצוף שלו כשפורצת לו מלחמה באמצע מסיק החצילים".  

עדכונים בפייסבוק:
 
http://www.facebook.com/gurnischt

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי