למה אין מספיק גברים??!!

13.10.09

עידית חברה שלי מתקשרת. "למה אין מספיק גברים? מה קורה אתכם? תגבירו את הייצור"

האמת שהיא צודקת. אין מספיק גברים. הסטטיסטיקה מדברת על 103 נשים לכל 100 גברים. זה לא נשמע רציני. אז 3 מבניהן תהיינה רווקות. אבל מתוך המאה 10% הם הומואים אמיתיים ועוד 15% כאלה שמשחקים אותה כדי להיכנס לברנזה. עוד 10 הם שרוטי אמא בהגדרה ומכאן גם שפסולי חיתון לחומרא. כמה נשארו?

אבל גם אם נגביר עכשיו את הייצור, זה לא יעזור. קודם כל, הנשים של השנתנונים הנמוכים יותר, מסתכלים אל הגברים הבוגרים יותר וזה יוצר בעיה. נניח שנתון 84, מסתכלות על השנתונים הבוגרים יותר. 82 ואילך. שנתון 82 נמוך משמעותית במספרו משנתון 82. ברור שאם אנחנו רוצות גברים בוגרים יותר, האפשרויות יצטמצמו. וזה גם לא יעזור כלום. כי גברים לא הופכים להיות בוגרים יותר עם השנים, הם רק עוברים לשחק בצעצועים יקרים יותר. אם פעם זאת היתה מכונית מלגו, עכשיו הם רוצים לנדרובר דיפנדר. אז מה יעזור עכשיו שנגביר את הייצור? זה כמו חוני המעגל שנטע עץ חרובים כדי שלנכדים שלו יהיה מה לאכול. הוא רק לא הביא בחשבון שמתחת לעץ שלו יקברו את ר' יונתן בן עוזיאל מעמוקה וכל נשות ישראל תבאנה לתלות את הלבנים שלהם על העץ בשביל למצוא זיווג. איך אפשר אחר כך לאכול חרובים מעץ כזה? מצד שני הם פתחו שם סניף של אינטימה למידות גדולות ובכסף שהם מרויחים מייבאים 20.000 קב חרובים מתורכיה. טוב, אולי זה לא בדיוק כמו המדרש על חוני אבל נזכרתי בו כי שכחתי לקחת ריטלין.

מעבר לזה, כמו שכבר כתבתי פעם, רוב הגברים הם לא באמת גברים. הם רק סטטיסטים שהתוכנה שלהם לא מעודכנת. הם כתובים בשפה ישנה  ולכן יודעם להגיד רק, בהההה.... מהההה... אהההה, אחי...בההה וכאלה. אז למה בכלל הם קיימים? כי הם חלק מהתפאורה. כשיש נגיד מלחמה רצינית, אנחנו מצליחים לחדש את מלאי הסטטיסטים. זה נורא נחמד כי לפעמים, בעיר שלמה כמו ת"א, יש אולי גבר אחד אמיתי וכל השאר זומבים חסרי רגש והבעה. בכל זאת רוב הנשים לא עלו על זה ואלו שכן, חושבות שאולי זה שמצאו עכשיו הוא היחיד בכל העיר. אבל ההוא, שאגב קוראים לו ברוך, עבר לפני שבוע לכרמיאל. אז תביאו את זה בחשבון.

בכל זאת, אין לנו שום כוונה לייצר יותר גברים. הם גורמים נזקים קשים להפקה ולתפאורה. גבר יכול להרוס בית רק בגלל שאיבד את המפתחות. הירושימה ונגאסקי לא נמחקו בגלל פרל-הארבור, אלא בגלל שרוזוולט מצא שערה בסאשימי שלו. אז אין מצב שנמשיך לקחת סיכונים כאלה ואני ארחיב בפוסט הבא.


Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי