כמה גשם יירד השנה?

07.10.09

שואלים אותי כל הזמן, כמה גשם יירד השנה.

בעניין הזה יש לי עליכם שלפוחית מלאה. מה שקרה השנה היה ויכוח גדול כי הגיעו אלינו כל מיני בקשות במייל. למשל היתה לנו תכנית להוריד איזה פרומו של 30-40 מילמטר לחג. אבל קיבלנו מייל בהול מאיזה רב, אני לא יכולה להגיד מי, שלא להוריד. הוא כבר קנה קישוטים לסוכה במיוחד בסין ולא רוצה שהם ירטבו. אז הבוס עצר את כל הפוייקט של הגשם. "צדיק גוזר ואני מקיים" ככה הוא אמר.

אז קודם כל בנושא החזאים, רק שתדעו שבתכלס אין להם מושג. היחידי שמקבל מאתנו עדכונים זה אורי בץ. דני רופ למשל, עסוק בדברים אחרים. לא שאלתם את עצמכם איך זה שכל החזאיות תמיד בהריון? בכלל החזאים לא ממש ברורים. כשהם אומרים שיהיה עומס חום בעמקים. תאמינו לי שאין בן אדם בעולם, שיודע איפה העמקים האלה. בנוסף, הרב אלמקייס דורש גם תחזית ספרדית לפי הבית יוסף. זה לא שהם גזענים. פשוט יש להם מנהגים אחרים. הרי אי אפשר להגיד שעומס החום משפיע אותו הדבר על פולניות ועל מרוקאיות. כך או כך, לחזאים שלכם אין מושג וכאמור בץ הוא היחיד שיש לו אצל אלוהים מנוי פרימיום.

דווקא השנה הבוס החליט לצפר אתכם ב900 מ"מ. הבעיה שאתם עם כל התחינות ותפילות הגשם שלכם הצלחתם לבלבל אותו. עומד אדם בתוך עיגול ומאיים שלא ייצא ממנו. בסדר, שלא ייצא. מה שהוא שכח לספר לכם, שאת העיגול הוא צייר באמצע הסלון של הרב אלמקייס על השטיח החדש שהוא הביא מטורקיה. אחר כך הוא ההתחיל לצעוק שהוא רוצה גשם והצליח כאמור לבלבל את הבוס שלי שכתב 90 מ"מ במקום 900. אז כדאי שתכוננו לעוד שנת בצורת.

בכל זאת יש לכם מזל. בפעם הקודמת שהוא התבלבל הוא כתב 9000 ורק נח ניצל. אין דבר, אחרינו המבול.

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי