הריאלטי הגדול

23.06.09

קצת היה לי מוזר בהתחלה, לנהל את הלשכה של אלוהים. אבל מהר מאוד הרגשתי השתפרה והעבודה בסך הכל, די סטנדרטית כמו בכל מקום אחר. במילא כל בוס חושב שהוא אלוהים ומתנהג כך, אז מה ההבדל?

לקח לי מעט מאוד זמן להתיידד עם הצוות האדמיניסטרטיבי. דבר ראשון פגשתי את הרב אלמקייס זצ"ל. הוא הסגן של אלוהים. בסך הכל בחור נחמד המתנהג בהתאם למעמדו. יש גם את רואה החשבון של אלוהים ועוד כמה עובדים ועובדות שבודאי אספר עליהם בהמשך, אבל קודם לשאלה שכולם שואלים אותי. עכשיו כשאת שם, תגידי, מה אנחנו עושים פה בעולם? יש תכלית?

טוב, אני אף פעם לא התעניינתי בפילוסופיה. בשביל מה זה טוב? מה יש לעשות עם זה? החיים זה תכלס: להביא את הילדים, להחזיר את הילדים, לקפל כביסה מול איזה ריאלטי, לנפנף את הבעל שרוצה סקס וללכת לישון. מה אכפת לי אם העולם דטרמניסטי או אקזיטנציאליסטי? וזה עוד לפני שהספקתי לבדוק אם אני אגנוסטיקנית כמו שביקשו בראיון קבלה לעבודה.

אז בעניין הזה אני שמחה שצדקתי. אין לא תכלית ולא נעליים. כפי שכמה מכם ניחשו, זה הכל ריאלטי אחד גדול. אנחנו סתם תכנית בידור לקהל שטרם עמדתי על טיבו. ולכל אלו שחושבים שאנחנו "נזר הבריאה" או בולשיט מהסוג הזה, אז רק שתדעו שאנחנו אפילו לא משודרים בפריים טיים.

הסתכלתי פעם בתקציר של כל מה שהחברה שאני עובדת בה עשתה מיום הווסדה. מישהו אפילו הכין לבוס איזה תקציר באנימציה. גם כן תקציר. תשעה דסקים בפורמט DVD באורך מלא. קוראים לזה "היׂה היה". נתתי לילדים שלי פעם לצפות, לי לא היתה סבלנות. אבל בכל זאת הצצתי פה ושם, היו כמה פרקים לא רעים. נגיד מלחמת העולם הראשונה. אישית, אף פעם לא ידעתי שהיתה בכלל ראשונה. בתיכון לימדו אותנו רק על השניה וגם אז לא הבנתי מה בדיוק נסגר שם.

גם הטיטאניק. ידעתם שזה היה באמת? כאילו באמת היתה אניה כזאת ולאונרדו דה קפריו. לא חשוב. מה שאני רוצה להגיד זה שהיום הלכתי לבדוק בארכיון מה בדיוק קרה שם בראשונה ובשניה. אתם יודעים כמה כסף שפכו על אפקטים בשני הפרקים האלו? זה היה הריאלטי הגדול בכל הזמנים, השתתפו שם מליונים. לקראת הסוף כבר נגמר התקציב, אפילו לאוכל. אבל בסדר, זה קרה גם בהישרדות. כאילו, מסתדרים, אף אחד לא מת מזה. סך הכל ריאלטי.

ואז כולם עם השאלה המפגרת, איפה אלוהים היה בשואה? כאילו, מה? לבן אדם אסור לצאת שניה לשירותים? כל החיים שלו הוא צריך להיות דבוק לכיסא בחדר העריכה? תעשו טובה. החליף אותו פה איזה אחד שחשב שלהשתיל אוסטרי קטן עם שפם בגרמניה, זה רעיון מבריק. הוא היה בסך הכל מושתל של ההפקה. אני אגלה לכם סוד קטן, גם גים מוריסון ומשה קצב מושתלים. תראו למשל את מוריסון או את קורט קוביין בהופעה. זה נראה לכם הגיוני? תסתכלו על קצב בהופעה. אותו דבר. אין באמת דברים כאלו. הקטע הכי גדול, שהלכתי לבדוק על כל מיני טיפוסים שתמיד שאלתי את עצמי מה נסגר אתם, אם הם מושתלים. גם דודו טופז. זה בכלל היה קטע גדול, אני אספר עליו באחד מהפוסטים הבאים, אבל תודו שהופתעתם. תנחשו מה גיליתי? אסי דיין? לא מושתל. זה טבעי אצלו.

יודעים מה, אני אעשה לכם ספוילר קטן. משה קצב הולך לצאת זכאי. קראתי את התסריט, ההפקה תתערב ברגע האחרון. ואל תשאלו מה הולך להיות עם אריק שרון... שכחתם ממנו כבר מה? חכו תראו מה יהיה אחרי החגים.

 

 

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי