האח הכי גדול

26.12.09

בדרך לא דרך, התגלגלה לידי רשימת מועמדים שנבחנו לאודישנים של העונה הבאה. ניכר כי לנגד עיניהם של מפיקי התכנית, עמד הרצון לתת ייצוג אמיתי לכל שכבות האוכלוסיה בישראל. הרי היא לפניכם:

גאיה. בת 32 מתל אביב. לסבית מוצהרת מגיל טרום חובה. נשבתה כתינוקת בידי כת פגאנית וגודלה בידי נשים בלבד. חברה בארגון "כביסה שחורה", ארגון לסביות-אנארכיסטיות-חוקרות מגדר ומתרגמות שירה נשית אותנטית. עוסקת בהחתמה על עצומה הקוראת לקשירת חצוצרות עקב הריבוי הטבעי הגבוה של האנושות, זה העושק את משאבי כדור הארץ. הפיקה את הסרט "שעירות לעזאזל" המעודד נשים שלא להסיר שיער. מעריצה של קרלוס "התן" ושל אום גיהאד. ארגנה טקס שואה אלטרנטיבי בו הועלו על המוקד חזיות הנקה. ממליץ לקבלה לסדרה על משבצת השמאלנית השחורה-ירוקה.

רונית. רווקה תל אביבית בת 33. מתה להתחתן. לומדת ראיית חשבון ורפואת שיניים במסלול דו-חוגי בבית הספר לשיעמום של הטכניון עם עוד 40 רוסים שחולצותיהם בתוך המכנסיים. מחזיקה אמא המועסקת במחלקת דוחו"ת החניה בעיריית רעננה ואב גימלאי מחלקת הדו"חת בעיריית רעננה. מעריצה של זאב נחמה ושל נחמה לייבוביץ. לא עברה אודישן.

יצחק אלחנן, 51, רב שכונה מרחובות. מייסד הזרם האולטרא-פרוורטי-אורתודקסי ומייסד בית הכנסת הנודיסטי הראשון. משתתף במופעי דראג לאחר קידוש על גביע וודקה-רדבול, לא כצופה, כמשתתף פעיל על הבמה. השיר האהוב עליו לביצוע יותר מכל הוא QUEEN DANCING של אבבא, או "תניא" של אברהם פריד. יש שבתות בהן הוא מתלבש יפה ועובר לעזרת הנשים, בקהילה שלו כבר התרגלו. אשתו אומרת שדווקא יפה לו ורוד וגזרה נמוכה. בהופעות של בתו באולפנא הוא האב היחידי שמותר לו לצפות. מלוהק על תקן הדוס במשבר הזהות.

אלי שטורזמן חשמלאי בן 59 מחיפה. ההשתתף בכל מלחמות ישראל למעט  הקרב על המילקי. מניף דגל בכל יום עצמאות, סיים לשלם את המשכנתא לפני 3 שנים, נשוי ואב לשלוש בנות רווקות. אחת מהן לסבית לוחמנית ואנארכיסטית בשם גאיה. התקבל.

המשך...



הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 26/12/09 Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי