בראשית חלק ב'

09.02.10

בתו של יעקב בשם דינה יוצאת למועדון בשכם. היא פוגשת שם איזה חמור, בן למשפחת פשע גדולה, שמצליח לפתות אותה לעלות אתו הביתה. בבוקר היא מגישה תלונה על אונס, הוא טוען שהכל היה בהסכמה, את האחים שלה זה לא ממש מעניין. הם מצליחים לעבור את הסלקטורים, נכנסים לשכם עם סכינים וסוגרים חשבון עם משפחת הפשע של שכם.

סלב חדש מופיע על בימת ספר בראשית. נער צפונבוני מפונק, מטרוסקסואל חובב אפנה וחולמני בשם יוסף. אבא שלו, שלא קרא ספרי פסיכולוגיה משפחתית קונה רק לו כותונות פסים אפנתית ממעצב על מדייני.האחים מקנאים והבלגאן חוגג.

יוסף כנראה נחשף לכימיקלים מסויימים (דודאים?) שמעוררים בו חלומות והלוציאציות פרובוקטיביים במיוחד. הוא מספר לאחד מאחיו שהתמחה בפירוש פסיכואנליטי פרוידיאני של חלומות את תוכן חלומותיו ועושה בכך ביג מיסטייק.

בכל החלומות של יוסף מעורבים סממנים המדגישים נטיות שתלטניות ומניפולטיביות כלפי אחיו והוריו. הללו מחליטים להפטר ממנו ולוקחים אותו לסיבוב בחולות של ראשון. שם הם זורקים אותו לבור ומתכננים להעלים אותו ביציקת בטון של קניון האמור להיבנות ממש מעליו.

אחר כך הם מחליטים שיותר טוב למכור אותו בתור נער שעשועים לקרקס ישמעאלי ולהרויח כמה גובות. ליעקב הם מראים את כותונת המעצבים הספוגה בדם ומסבירים כי העלמו התרחש בידי חיה טורפת בשם חטפני השועל.

יוסף נלקח למצרים ועושה חיים משוגעים. הוא נלקח לביתו של בעל סטארט-אפ לפטיפורים אורגניים בשם "פוטיפר" ומנהל עבורו את עסקי המשפחה הכוללים רשת חברתית של רועי צאן ומוקד תמיכה טלפוני לכהני בעל. אשתו של פוטיפר, כוניפה מזדקנת ומתוסכלת, מנסה להתעסק אתו. יוסף מסביר לה שהוא לא בקטע ומשגוברות הטרדותיה הוא פונה לקו החם של פרעה בנושא הטרדות מיניות.

אלא שבקצה הקו עונה לו מוקדנית מושתלת, המדליפהאת תוכן השיחה בצורה מסולפת לאחד הצהובונים המובילים בארץ גושן. יוסף עומד לדין במשפט מתוקשר ונכלא באגף שומרי הדת של פנימיה לנוער מצרי עבריין.

לפרק הקודם
לפרק הבא

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי