איך שרי אריסון יודעת?

23.06.09

לא אהבתי את הירידות עליה. סך הכל, הקולות האלו שהיא שומעת, זה אמיתי לגמרי. לא שמתם לב בכלל, שהיא שמעה שהמחשב המרכזי של הבנק עומד ליפול? איך היא ידעה? אז לכל הספקנים מביניכם תאכלו את הכובע. כי פה האחריות היא רק שלי. זה קרה בגלל שיש לי איזה הפרעה קטנה, לא משהו רציני. האמת שאני גם לוקחת קצת ריטלין. לא הרבה, מקסימום חצי קופסה ביום. אבל אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה. באמת. חוץ מזה מבחינתי הסיינטולוגים יכולים לקפוץ לי, אני אקח ריטלין כמה שבא לי.

סך הכל יש בזה גם דברים טובים. עד לפני שלוש שנים בכלל לא ידעתי מה זה ריטלין. הלכתי עם הילדים בסופר והם נודניקים: אמא תקני לי, אמא תביאי לי. פתאום אני עוברת ליד דוכן טעימות כזה של שניצלונים. האשה אומרת לי לתת משהו לילדים? אני אומרת לה, אם זה בחינם, תביאי לי. ההיא שולפת מתחת לדוכן קופסה קטנה, מוציאה שלושה כדורים לבנים ושמה לכל ילד על הלשון.

"מה זה?" אני שואלת אותה.

"אל תדאגי, זה יעשה להם טוב. גם לך".

"יאללה תביאי".

נתנה להם כוס מים ומאז, מה אני אגיד לכם, ילדים טובים כאלה לא ראיתם בחיים. שיעורים, התנדבות בקהילה, אפילו גומרים את כל הכוסמת. לקחתי ממנה כמה כדורים גם לבעלי. מאז, מה אני אגיד לכם, הבית רגוע לגמרי. כבר 3 שנים שהוא לא רוצה סקס.

לפני כמה זמן נסעה דינה חמותי לסבב קברי צדיקים והביאה פלא חדש. "קונצרטה". זה בכלל הופך את הילדים לחסידי אומות העולם ולהרבה יותר זמן. אז יש פה ושם כמה תופעות לוואי זה לא חשוב. רעואל, הגדול שלי למשל, נשאר 97 ס"מ והוא בכיתה ג' כבר. השכנים בכלל חושבים שהוא הגמד של הגינה, כי הוא עומד בצד כל כך בשקט. בן פורת יוסף.

בקיצור, מה שקרה עם אריסון זה פשוט. שלפני כמה זמן שכחתי את הספיקר פתוח במשרד ושרי שמעה פה כמה דיונים פנימיים שהיא לא היתה אמורה לשמוע. גם אמרתי לו, לרב אלמקייס זצ"ל, שהוא לא במערך הכשרות יותר ושיפסיק לצעוק כל כך חזק. אבל הוא, הוא הסגן של אלוהים ואסור להגיד לו כלום.

 נו, אז היא שמעה משהו, שבדיוק אלמקייס העלה את האפשרות להפיל את המחשב של בנק הפועלים במסגרת המאמצים להעלאת הרייטינג. אמנם אני יודעת שזה בגלל האובדראפט של העמותה שלו, אבל לא חשוב, היא כבר שמעה.

אז חבל שאתם ככה יורדים עליה. זה פאק שלי, אני מודה. אבל רוב הזמן אני מתפקדת מצויין גם בלי רטאלין וקונצרטה, הנה אתמול כמעט לא לקחתי ולא קרה כלום. הבלגאן הזה באיראן זה לא קשור אלי. ומה ייגמר שם עם המהפכה? מחר יש לנו על זה ישיבה. אז מחר מקסימום ביום חמישי בבוקר, אני נותנת תשובה מה ייסגר שם, אבל עכשיו פשוט אני על קוצים למה נשרפת לי הכוסמת.

 

 



הודעה נערכה ע'י מנהל בתאריך: 23/06/09 Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי